czwartek, 27 lutego 2014

Przedstawiam się






Witam na moim blogu!

Jestem osobą świecką, chrześcijaninem wyznania katolickiego. Jakiś czas temu moja wiara pogłębiła się na tyle, że z letniego wyznawcy Chrystusa zmieniłem się w gorącego. Jest to najlepsze co mogło mnie spotkać w ziemskim życiu, za co z całego serca dziękuję Bogu.

Po przeczytaniu Nowego Testamentu zacząłem szukać wyznania które było by zgodne w 100% z Pismem Świętym. Po dość długich i bolesnych psychicznie poszukiwaniach postanowiłem pozostać katolikiem. Owe poszukiwania podsumuje w ten sposób: prawda jest tylko jedna, jednak żadne wyznanie żadnej religii nie oddaje prawdy w 100%. Wyznanie katolickie uznaję za najbliższe prawdy, czyli najlepsze dla wiernych w Kościele powszechnym, którego kamieniem węgielnym jest Jezus Chrystus.

Interesuje się religią i duchowością na tyle, że postanowiłem założyć blog. Jest on moimi własnymi amatorskimi przemyśleniami. Może komuś lektura moich postów pomoże, bardzo bym tego chciał. Jestem osobą średnio wykształconą, nie używam skomplikowanych słów, jestem prostym facetem kochającym Boga. Jeśli moje wypowiedzi wywrą na Tobie jakiś wpływ, a szukasz potwierdzenia czy są słuszne, skontaktuj się najlepiej z osobą duchowną w celu rozmowy na ten temat.

Po wielu przejściach na Facebooku, tutaj bynajmniej postanawiam wdrożyć pewne reguły: w ewentualnych komentarzach pod postami zabraniam umieszczania bluźnierstw, obrażania, nie kulturalnych wypowiedzi, prób udowodnienia swojej racji bez podania argumentów (to bardzo ważne!) itp. Takie komentarze będę usuwał. Mile widziane uwagi w celu ulepszenia tekstów.

Specjalnie nie napisałem o tym skąd taka nazwa bloga. O tym już wkrótce w pierwszym oficjalnym wpisie nt. Garabandal. Serdecznie zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz